Selasa, 13 Disember 2011

I'm Back!!

Hola Beauties... alahai..dah bersawang blog ni rupanya..hehhee..x pe..sekarang aku dah kembali!! setelah berhempas pulas menghabiskan MBA di UPM, balik kampung setelah dapat keje kat sini..lps tu, apa lagi,sebok ngan kerjaya baru la pulak.. sebulan bekerja, aku disahkan pregnant.. Alhamdulillah..rezeki Allah kepadaku.. sekarang tgh sarat dan menunggu utk melahirkan anak ini.. berdebar plus x sabar..harap2 kami berdua selamat.. Amin..

So, sekarang aku akan menyambung biz Giffarineku yang dah lama aku tinggalkan.. just biz through online ya..offline still rancak berjalan.. dan banyak sangat pengalaman sepanjang aku mengandung ni nak aku share dengan para pembaca..harap2 info yg ingin ku kongsi ni akan memberi manfaat kepada semua..

oklah..stop kat sini dulu lah..lps ni kita sambung lagi.. bai2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan